Voor complimenten en klachten kunt u zo bij ons terecht

Complimenten en klachten

De tevredenheid van onze klanten hebben wij hoog in het vaandel staan. Wij kijken dan ook enorm kritisch naar de producten die wij in onze webshop aanbieden. Wij zien het als onze plicht om er voor te zorgen dat u tevreden bent met de kwaliteit van onze producten, onze service.

Complimenten

Bent u tevreden met onze producten en onze dienstverlening, natuurlijk horen wij dat graag. U kunt uw verhaal dan ook mailen naar klantenservice@lijflijn.nl

Klachtenprocedure


Mochten er ondanks ons garantieplan toch nog klachten ontstaan, dan zullen wij deze uiteraard snel en adequaat oppakken.Uw klacht behandelen wij serieus. Wij gaan samen op zoek naar een oplossing voor de ontstane situatie.

Onze klachtenprocedure gaat als volgt:

Stap 1: U stuurt bij voorkeur een e-mail of brief met daarin uw klacht.
Stap 2: Wij sturen u een schriftelijke bevestiging waarin staat dat uw klacht door ons in behandeling wordt genomen.
Stap 3: Binnen 48 uur neemt een medewerker(ster) van www.lijflijn.nl contact met u op om uw klacht te bespreken en eventueel een voorstel te doen.
Stap 4: U neemt het voorstel in beraad en gaat wel al dan niet akkoord met onze oplossing.
Stap 5: Mocht u niet tevreden zijn met hetgeen wij u aanbieden of de behandeling van de klacht? dan kunt u ons een tegenvoorstel doen waarop wij binnen 48 uur zullen reageren.

Heeft u vragen of wilt u meer weten over onze klachtenafhandeling? Dan kunt u ons als volgt bereiken:

Lijflijn.nl
Zandheuvelweg 4
3904 MD Veenendaal
0318-507022
klantenservice@lijflijn.nl