Fitness schema afvallen voor beginners

fitness-schema-afvallen-beginnersfitness schema afvallen beginners bij ernstig overgewicht

Het fitness schema afvallen beginners is voor mensen met ernstig overgewicht. Dit wil zeggen een BMI score van 30 of meer.

Deze mensen vallen onder de categorie: ernstig overgewicht. Deze mensen lopen een ernstig gezondheidsrisico en doen er erg verstandig aan professionele ondersteuning in te te schakelen.

Gelijk het fitness schema om af te vallen bij ernstig overgewicht downloaden? Klik dan op onderstaande link

fitness schema ernstig overgewicht

Hoe lang duurt het fitness schema?
Het is een trainingprogramma dat in totaal 10 weken duurt en waarbij je 3 dagen in de week traint. De verschillende oefeningen bestaan uit conditietrainingen en krachttrainingen.

Wat ga je bereiken?
Tijdens dit fitness schema gaan we rustig kennismaken met sport en bewegen in de vorm van fitness. Onze uiteindelijke doelen zijn; kennis maken met bewegen, spierontwikkeling en natuurlijk afvallen.

Aan de slag met ons fitness schema;  afvallen beginners (bij ernstig overgewicht)

Om er zeker van te zijn dat dit een juist fitness schema voor jou is, vragen we je onze BMI meter in te vullen. De meter maakt automatisch jouw persoonlijke berekening. Komt er een score uit hoger dan 30, dan is dit fitness schema voor jou geschikt. Heb jij een BMI van tussen de 25 en 30? Ga dan voor ons fitness schema afvallen.

Wij willen je op het hart drukken dat je met deze BMI score van 30 of meer  hulp/begeleiding nodig hebt van professionals op het gebied van afvallen. Denk hierbij niet alleen aan bewegen maar ook aan voeding en een gezonde levensstijl. Je BMI score is namelijk zorgwekkend en kan ernstige nadelige gevolgen hebben voor je gezondheid.

Lukt het je niet om de berekening te maken of wil je meer weten? Aarzel dan niet en neem contact met ons op.

Hoe werkt dit fitness schema?

Dit schema is er op gericht je te helpen een start te maken met gezond te bewegen, (let wel op: extra intensieve begeleiding van afvalexperts is voor jou noodzakelijk).

Gedurende de eerste 10 weken leer je op een rustige manier je conditie te verbeteren en langzaam te werken aan spierontwikkeling. Onze uiteindelijke doelen zijn afvallen en daarnaast leggen we een basis zodat je in de toekomst nog meer kunt werken aan je gezondheid.

Wat kun je verwachten?

Dit fitness schema bij ernstig overgewicht bestaat uit verschillende oefeningen. Elke trainingsdag begin je met een warming up van fietsen op de hometrainer. Vervolgens krijg je een aantal krachtoefeningen die gericht zijn op de grote spiergroepen (benen, rug en borst). Tot slot sluiten we de trainingsdag af met een aantal minuten op de hometrainer.

Het is sterk af te raden om tijdens/buiten dit fitness schema andere cardio oefeningen te doen behalve dan fietsen en zwemmen, om zodoende je spieren en gewrichten te sparen.

Om effectiever af te vallen is het erg belangrijk om je cardio oefeningen ( alleen bij fietsen en zwemmen) te doen met je ideale hartslag voor vetverbranding. Wanneer je sport op deze hartslagfrequentie, verbrandt je lichaam procentueel het meeste vet.

Je ideale hartslagfrequentie kun je hier eenvoudig berekenen. Mocht je er niet uitkomen mail ons dan even, dan maken wij voor jou de berekening. Wanneer je weet wat jouw optimale hartslag voor vetverbranding is, probeer dan deze frequentie tijdens het bewegen aan te houden.

Enthousiast geworden over dit fitness schema? Download het dat via onderstaande link

fitness schema ernstig overgewicht

Geef een reactie