Een wandelen afvallen schema nodig?

by lijflijn juli 29, 2016
wandelen afvallen schema

wandelen afvallen schemaWandelschema voor afvallen

Wil jij  extra calorieen verbranden? Dan is wandelen een laagdrempelige manier om je verbranding wat op te schroeven.

Wandelen en afvallen gaan namelijk prima samen. Echter heb je wel doorzettingsvermogen. Want regelmatig bewegen is vaak de sleutel tot succes in de strijd tegen de kilo’s.

Aan de slag met ons wandelschema

Afvallen met een wandelschema is ons doel en wat wij hiervoor nodig hebben is een stappenteller en uiteraard het “wandelen afvallen schema”.

Een handig hulpmiddel om meer te gaan bewegen is het wandelen met een stappenteller.

Een stappenteller is een meter die automatisch bijhoudt hoeveel stappen je dagelijks zet. Aan de hand van het aantal stappen wordt het makkelijk om je zelf rustig aan te trainen.

Je kunt namelijk gebruik maken van een stappen wandelschema voor afvallen. Het wandelschema dat je hier onder vindt leert je om in 20 weken tijd 30 minuten extra te wandelen. Wanneer je dit wandelschema volgt betekend dit dat je elke dag maximaal een half uur tijd nodig hebt om te trainen.

Week 1350 stappenWeek 113850 stappen
Week 2700 stappenWeek 124200 stappen
Week 31050 stappenWeek 134550 stappen
Week 41400 stappenWeek 144900 stappen
Week 51750 stappenWeek 155250 stappen
Week 62100 stappenWeek 165600 stappen
Week 72450 stappenWeek 175950 stappen
Week 82800 stappenWeek 186300 stappen
Week 93150 stappenWeek 196650 stappen
Week 103500 stappenWeek 207000 stappen
Social Shares

Related Articles

error: Content is protected !!